Leta i den här bloggen

söndag 18 september 2011

Bröllop!

Var på bröllop igår. Fina Maria och Max gifte sig. Bröllopstemat var dandy.
Jag i mormors grönglittriga blåsa från 50-talet.

 Petrus, dagen till ära klädd i väst, fluga och näsduk i kavajfickan.

Mingel på kyrkbacken.

Jag är bröllopspirrig.

Både herrar och damer bar huvudbonad.



Nygifta.

Danny stod för sången.

Vem fångar buketten?

Svar: Det gjorde prästen.

Jag blåste såpbubblor över brudparet.

Kärlek.

Brudparet hugger in på bröllopstårtan.

Glad maka och make.

Många pussar blev det.

Vackert dukat.

Jag körde mina Michael Jackson-moves på dansgolvet.

2 kommentarer:

  1. Men guuuud vilken snygg klänning du har!!! Antiklimax när jag läste att den var ärvd. (fast bara för att jag inte kan gå och köpa en själv). Jättefin! Och Petrus med. Ni såg ut att ha haft en fin helg. kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Alex. Ska hälsa även mormor det :-) Kram

    SvaraRadera