Leta i den här bloggen

Visar inlägg med etikett snö i oktober. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett snö i oktober. Visa alla inlägg

fredag 22 oktober 2010

Kung Bore på inmarsch...

Nämen, så vaknar man upp till en vit värld. Är Kung Bore redan på ingång eller är det bara en teaser om vad som komma skall? Ytterligare några decimeter snö (som ligger kvar på marken) och sol på detta så är jag nöjd.

Färdigcyklat för i år?