Leta i den här bloggen

tisdag 5 juli 2011

Frukostdate i mina gamla kvarter...

Inledde denna dagen med frukostdate med bästaste Jessica. Vi träffades i mina gamla kvarter i Vasastan, närmare bestämt på Non Solo Bar där jag hängde mycket när jag pluggade... Ja, alltså jag satt verkligen där med min dator och mina böcker. Hihi, mycket bordstid för ett glas juice eller en kopp kaffe. Men jag försvarar mig med att jag var där så ofta så jag var nog en rätt bra kund sett över tid :-)
I dag drack jag en stor latte (38 kr = en halv lunch!) plus en fyra tuggors focaccia (35 kr). Jaja, det kostar att ligga på topp och all mjölk mättade i alla fall något.

Nu kommer snart Sven och Maggan hit på lunch, och senare i eftermiddag blir det jobb ute på fältet...nej, jag är inte bonde utan journalist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar