Leta i den här bloggen

onsdag 8 maj 2013

Månadens mest lästa text

Kaffe på balkongen i solen till måsarnas skrin. Härlig förmiddag. Duffy sover på mattan intill den öppna balkongdörren. Gardinen vajar i vinden. Jag läser lokaltidningen. Tänker på när jag sommaren 2006 arbetade på Motala & Vadstena tidning. Det var annat än min tid på Expressen. Jag skulle gärna jobba på lokaltidning igen. Ja, på kvällstidning med för den delen.

Utsikt från balkongen.
Skrev en gästkrönika på Magdalena Graafs blogg för några veckor sedan. Ser att min text är aprils mest lästa text på hennes blogg. Missfall är verkligen ett "ämne" vi behöver prata mer om.


Månadens mest lästa.

Det är inte bara förmiddagarna som är vackra och varma. Så här såg det ut när jag cyklade hem genom ett vackert Stockholm häromkvällen. Öarnas stad det är du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar