Leta i den här bloggen

tisdag 29 september 2009

Imorgon ska jag träffa Göran Persson

Jag hade sett fram emot en skön stund med livemusik och ett glas vin på Lydmar Hotel där det ikväll är releasefest för albumet Cohen - The Skandinavien Report, en hyllningsskiva till Leonard Cohen. Medverkar på skivan gör flera av Sveriges folkkäraste artister såsom Eva Dahlgren, Stefan Sundström, Mikael Wiehe, Rebecka Törnqvist och Jenny Wilson, och några av dem skulle även uppträda ikväll. Åh, bara jag skriver om det så vill jag vara där, nu.

Men tyvärr hinner jag inte. Imorgon är en viktig dag och jag måste vara väl förberedd och laddad till tänderna. Imorgon ska jag träffa och intervjua Göran Persson, före detta statsminister och numera pr-rådgivare, godsägare och bonde. Och när man möter en så mediatränad och mediavan person som Göran Persson så gäller det att vara påläst, och det hoppas och tror jag mig vara, men helt säkert vet jag inte förrän imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar