Leta i den här bloggen

tisdag 27 mars 2012

Förmiddagen som gick i ett...

Morgonprommis med byrackan. Skjutsar Duffy och Petrus till hans jobb. Kör hem igen. Parkerar bilen i garaget. Kommer på att vi hade tid för däckbyte för en halvtimme sedan. Kör ut bilen ur garaget igen. Kör till däckverkstan, där de är lite sura över att jag är sen. Får däcken bytta på rekordfart. Kör hem igen. Parkerar bilen i garaget. Sätter mig framför datorn. Gör en telefonnintervju. Hoppar in i duschen. Camilla ringer, vi ska äta lunch ihop och hon är snart framme. Får på mig kläder. Stänger ner datorn. Möter Camilla utanför porten. Hon har med sig sin två månader gamla dotter, söt. Sätter oss på ett fik. Pratar och pratar. Följer dem till bussen. Går in på Apoteket. Telefonen ringer. Har en telefonintervju. Skjuter fram den tio minuter. Skyndar mig hem. Sätter mig famför datorn. Behöver gå på toaletten, men det får vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar