Leta i den här bloggen

lördag 10 mars 2012

Mello och mobbe

Likt några miljoner svenskar har jag ikväll suttit bänkad framför Melodifestivalen. Det blev som väntat Loreen som tog hem segern och det var en väldigt bra låt. Fast jag ringde och röstade på Danny, han ville ju så gärna vinna den här gången. Samtidigt som jag tittade och nynnade och röstade så fixade jag med min nya mobil. Trogen Tele2-kund som jag är förlängde jag mitt abbonnemang och fick en ny telefon på köpet. Nu ska här tas fina (finare) bilder :-)

Imorgon, det vill säga om tjugo minuter, fyller jag år. Meteorologerna utlovar solsken.

Ps. Det är väldigt många som googlar Zandro Santiago ikväll, ni vet han sångaren i Dead By April. Jag vet det eftersom många av dem hamnar här. Jag gjorde ju en intervju med Zandro för några månader sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar