Leta i den här bloggen

lördag 3 mars 2012

Sömnig typ och förrådrens som bortskänkes

Eftermiddagskaffe i soffan. Hehe, i fel ordning kanske för jag funderar på att ta en powernap snart. Jag har verkligen blivit en sömnig typ, jag kan somna när som helst  och var som helst numera. När jag var gravid var det samma sak men då hade jag i alla fall någonting att "skylla på". Nu är jag trött trots att jag sovit en tio timmars natt.

Fast jag har inte slappat i soffan hela dagen ska tilläggas. Några timmar har ägnats åt att rensa och stuva om i förrådet. Min lärdom av detta: Oj vad mycket saker man samlar på hög med orden "jag ska ge bort/sälja det här snart" eller ännu värre "jag kanske får använding för det en vacker dag". Okej vi snackar alltså inte mormors antika smycken här utan Ikeamöbler i björk som knappt går att sälja på Blocket.

Ja, jag kan ju slänga ut en annons här:

Behöver du ett tevebord i björk, en rottningstol eller en väl fungerande Volta-dammsugare så är det bara att hojta till - det är gratis mot att du hämtar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar