Leta i den här bloggen

fredag 25 januari 2013

Snö möter benkramare möter sovande byracka

Dessa vackra vinterdagar svämmar Facebook, Instagram och bloggar över av snöklädda bilder i solsken. Och det är alltså inget negativt, för jag är själv en av alla dessa vinterbildsfanatiker. 

Snö möter träd möter is möter båt möter bro.

Snö möter solsken möter träd möter is möter båt.

Snö möter spår från okänd filur.

Nämen titta en benkramare. Brorsdottern liftar med faster.

 Undrar hur många foton jag har på en sovande Duffy? Det är ju lättast att fånga henne på bild då eftersom hon i vaket tillstånd inte är så förtjust i att man håller en kamera/mobiltelefon framför henne.

Sover på kontoret.

Snarkar på vardagsrumsmattan till tevens brus.

Sussar i soffan.

Och jag då, var har jag pysslat med de senaste dagarna, förutom att knäppa bilder på allt och alla?

Jo, jag har bland annat dansat Zumba. Härligt!

Och plockat ur godsakerna ur müslin för att äta dem som godis.

Nej, dett är inget mugshot som jag lånat från polisen, utan en helt vanlig "ta foto på mig själv i hissen-bild :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar