Leta i den här bloggen

måndag 18 februari 2013

Recept på veckan som gått

Ta en liter jobb och en liter vovve. Blanda noga. Lägg till några nävar nötter, valfritt antal rutor choklad samt vackra blombuketter. Krydda med lite dagdrömmeri. Grädda på en skön temperatur i ugnen. Och vips så har ni min vecka. 

Jobb med vacker och väldoftande utsikt.

Siesta med byrackan.

Jag i trappuppgången en våning upp. Tränar byrackan att vara ensam hemma.  Går sådär.

Tilltugg.

Bedårande blomster.

Dagdrömmer om mitt möte med Daniel Craig. Filminspelning av The Girl with the Dragon Tattoo. Vi sa hej till varandra, eller snarare "Hi". Han var inne i sin roll och jag i min. Jo, jag är visst med i filmen, alldeles i början, i några sekunder. Fick dock ingen Oscar för min insats, var inte ens nominerad. Men det var inte Daniel Craig heller :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar