Leta i den här bloggen

måndag 16 maj 2011

Denna dagen - en oproduktiv sådan

I dag har varit en oproduktiv dag. En riktig "jag har inte ork eller lust att göra något vettigt alls-dag". Jag har visserligen suttit en del framför datorn men därmed inte sagt att jag har använt tiden på bästa sätt, som jag borde ha gjort. Och det känns som att dagen kommer att fortsätta på samma sätt. Det är inte ens någon idé att jag försöker, den här dagen har liksom redan fått en lat stämpel.

Hade jag tillåt mig det så hade jag kunnat sova till nu, ja längre än så känns det som. Men jag har suttit här framför datorn och intalat mig själv att snart, snart ska jag göra något vettigt. Ge mig några minuter bara. Men minutrarna blev till timmar och timmarna till en dag. Den här dagen. Den här oproduktiva dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar