Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

Kollektivtrafik, boken och zzzzz

I dag åkte jag tunnelbana för första gången på länge. Eftersom jag merparten av veckans dagar har Duffy vid min sida så rör jag mig ju mest i närområdet, och åker jag längre bort så tar jag bilen. Men i dag var Duffy med husse på jobbet och eftersom jag "bara" skulle ta mig till Kulturhuset så ansåg jag tunnelbana skulle vara skonsammast både pris- och miljömässigt, och dessutom kan jag inte fickparkera...en liten detalj i sammanhanget ;-)

På Kulturhuset mötte jag upp Ola och förläggaren Annika som ska ge ut vår bok i höst. Vi gick igenom vissa delar av texten, nu är det bara lite småfix kvar. Spännande!

När jag kom vid lunch var jag så trött att jag la mig i soffan för att vila en stund. Närmare tre timmar senare slår jag upp ögonen, och är fortfarande sömning. Snark! Bra pigga upp mig-tips någon?

2 kommentarer:

  1. Kanske du har blivit drabbad av någon liten tsetse-fluga som ger sömnsjuka? Då är det bara att sova på...

    SvaraRadera
  2. Mm, en liten fluga kanske det kan vara ja... :-)

    SvaraRadera