Leta i den här bloggen

tisdag 27 november 2012

Bilder och lite ord...

Ibland hinner jag inte skriva lika mycket här på bloggen som jag skulle vilja. Som i helgen till exempel, eller idag för den delen. Sådana dagar blir det mindre text och fler bilder. En bild säger ju mer än tusen ord sägs det. Jag tror inte det stämmer överlag, men just nu och här låter det bra :-D

Idag regnar det ute. Jag sitter i soffan och dricker mitt kaffe. Kanske borde jag vara effektiv och dricka det ute på balkongen, så får jag en dusch samtidigt. Ja, och dribbla lite boll kan jag ju också göra.
Min vackra byracka ute på golfbanan i helgen. Åh, vad hon njuter när hon springer i långlinan. Vi ska köpa en ännu längre lina så hon riktigt kan ta ut svängarna. Jag njuter också av promenaderna, fast desto mer när det är sol ute.
I söndags var jag och Maria och hälsade på Annica och två veckor gamla Vilma. Så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar