Leta i den här bloggen

torsdag 1 november 2012

Nätverksfrukost och omslagsplåtning

Imorse var jag uppe tidigt för att delta på en nätverksfrukost. Det var min Zumbatränare och nyfunna vän Melissa som drog med mig dit. Nätverket består av människor från olika yrkesområden och vi började med att presentera oss själva och vad vi jobbar med under en minut var. Det flesta av de andra har redan träffats eftersom frukostträffarna är varannan vecka, men de fick lyssna på varandra igen. Det var riktigt trevligt och jag fick direkt visitkort från en man som var intresserad av mina journalistkunskaper, och flera andra verkade också nyfikna på det jag gör. Jag var dock tvungen att rusa iväg innan mötet var klart, för jag hade en intervju till en artikel att göra.

Ikväll har jag och Petrus varit och plåtat mina sötnosar till brorsbarn. Bilderna ska vara till ett tidningsomslag. Alicia och Theodor tyckte verkligen det var kul att bli fotograferade och skuttade runt som riktiga toppmodeller i den studio som vi byggt upp hemma hemma hos min bror och svägerska :-)

Alicia och Theodor - gosisarna.

Alicia har svidat om för plåtningen. Theodor kör blöjstilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar