Leta i den här bloggen

måndag 28 oktober 2013

Jobb och åter jobb

Just nu arbetar jag heltid dagtid. Dessutom har jag en tidning att bli klar med, så på kvällarna sitter jag och jobbar med den. Det blir med andra ord väldigt mycket jobb just nu. Kanske är det därför det känns som att min puls ligger konstant i 180. Det kan även bero på att dosen av Levaxin som jag tar just nu är alldeles för hög för mig, för ett av symptomen på detta är just hjärtklappning. Igår ändrade jag min dos själv. Jag vet inte vad min husläkare tycker om detta men vad tusan, jag känner ju min kropp bäst. Jag har även ätit sämre (läs: mindre) än vanligt de senaste dagarna i kombination med att jag har tränat mer. Förstår egentligen inte varför jag inte har ätit ordentligt eftersom jag vet att jag är en människa som behöver ordentligt med sömn och mat för att fungera på bästa sätt. Slarv av mig själv helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar