Leta i den här bloggen

söndag 24 oktober 2010

En trött tjej...

Igår elva timmar. I dag ökade jag på till tolv. Jag talar om mitt sömnbehov. Och trots att jag nu lyckats ta mig ur sängen och istället halvligger på kökssoffan så är jag fortfarande trött som tusan. Är det vädret? Är jag sjuk? Är jag bara allmänt slö? Kanske är det en kombination av allt och lite till...

Hur mycket det än bär emot så måste jag dock ruska tag i mig själv och ta en promenad runt kvarteret. För det kanske just är bristen på frisk luft som gör mig så här dåsig. Det kan ju också vara att jag förra veckan spenderade hela dagarna med 30 vilda nioåringar. Det var superroligt men samtidigt en helt ny upplevelse med en mängd intryck och händelser som hjärnan behöver bearbeta, och det kanske den gör bäst när jag sover. Vem vet?

Hoppas i alla fall att du har en skön söndag. Här öser regnet ner så efter min promenad blir det nog till att bädda ner sig i soffan och zzzzzzz...ze på teve :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar