Leta i den här bloggen

tisdag 4 maj 2010

Vi åt oavbrutet i fyra timmar

Jag är mätt. Så mätt. Det känns som om jag har ätit för hela veckan. Därför är det väldigt skönt att veta att kroppen fortsätter att arbeta även när man sover. Man somnar mätt och vaknar redo för ännu mer mat.

Nåja, nog om min mättnadskänsla. I kväll har jag alltså varit ute med fina vänner och ätit libanesiskt. Detta innebar smårätter i mängder. Hela bordet var överbelamrat med tallrikar med diverse godsaker på. I fyra timmar satt vi och åt, oavbrutet. När vi slutligen trodde att vi inte fick ner en endaste bit till, ja då kommer den otroligt sympatiske servitören och bjuder på dessert. Mums!

Om sisådär sju timmar upp igen för lite Army Fitness. Det känns som om jag kommer att springa med rätt så tunga steg, men det var det värt :-)


Mat var det här.


Det tog aldrig slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar