Leta i den här bloggen

söndag 4 oktober 2009

Kill Bill 3 på gång

I dag avslöjade Quentin Tarantino att han planerar att göra en Kill Bill 3. Jag kan ju inte bli annat än glad eftersom Kill Bill 1 hamnar på min topp tio-lista över de bästa filmerna jag sett, och tvåan är även den suverän. Men samtidigt som jag är förväntansfull är jag också aningens nervös, det är svårt att slå något som redan är världsklass. Men är det någon som klarar det så är det Tarantino, och så länge Uma Thurman är Beatrix Kiddo kan det bara bli bra!

Läs mer här!

Se Kill Bill-klipp här!

2 kommentarer:

  1. Jag såg Kill Bill 1 på min och min sambos andra dejt, hånglade oss igenom filmen på en öde biograf, kanske borde se triologin sedan då tillfälle ges ;-D

    SvaraRadera
  2. Ja, det tycker jag, om inte annat kanske det sätter fart på hångelcellerna :-)

    SvaraRadera