Leta i den här bloggen

fredag 16 oktober 2009

Are you talkin´ to me?

Snacksen är framplockade och colan på kylning - Robert De Niro i en taxi kan bara bli succé. Ja, jag är en faktiskt en av de få som inte sett Taxi Driver än, men ikväll är det dags. Dock har jag sett en hel del annat med De Niro, för som barn var jag hemligt förälskad i den mannen. Jag tror att det var för att han påminner om min egen far, ni vet en period i livet är ju flickor kära i sin fäder och pojkar i sin mamma. Och även om min förälskelse med åren blivit svalare så har min fascination för Robert De Niro blivit allt starkare. Han är en mäktig skådis.

"You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talking to?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar