Leta i den här bloggen

fredag 3 augusti 2012

En härlig miss

Eftersom jag hade råkat boka båten åt fel håll igår så fick vi stanna några soliga timmar extra på öjn. I ögonblicket var det lite snopet och irriterande men ganska snart vände det till att bli en riktigt härlig miss av mig. Vi for på utflykt och kollade på några hus, för vi är nämligen sugna på att köpa ett sommarställe. Det hus som vi gillar bäst är även perfekt för byrackan, det ligger avskilt och Duffy kan springa lös på den stora tomten. Vi ska räkna lite på ekonomin och anlita en besiktningsman, så än vill jag inte ropa hej. Men drömma får man ju alltid...

Nu sitter jag hemma i soffan i storstaden. Byrackan sover, sambon är på jobbmöte och jag borde också arbeta. Hoppas du har en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar