Leta i den här bloggen

måndag 20 augusti 2012

Trötter

Alltså den här stunden efter lunch, då jag har ätit och varit ute med byrackan, den stunden kan beskrivas med ett ord: trött. Eller det är väl inte själva stunden som är trött, utan jag. Jag är så väldans trött den här studen efter lunch då jag har ätit och varit ute med byrackan. Jag är så trött så det känns som jag upprepar mig när jag skriver... :-)

När jag sätter mig framför datorn vill jag helst av allt lägga huvudet på bordet och, gissa vad, just det - sova. Men det gör jag inte. Jag häller upp en till kopp kaffe, mumsar i mig några chokladbitar och försöker hålla ögonen öppna. Det går, även om det kräver kraft som jag knappt har just här och nu. Men koffeinet gör sitt och jag blir piggare allteftersom. Så nu kör vi vidare med jobb. Hoppas du har en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar