Leta i den här bloggen

måndag 10 oktober 2011

Inget måndagsmys här inte...

Okej denna måndag har börjat sådär, därför tänker jag nu bara sikta uppåt, det vill säga göra dagen bättre. Så vad är det då som fått mig på så uselt humör i dag. Tandvärken gör naturligtvis sitt. Och att jag skjutsade Duffy och Petrus till jobbet och glömde mobilen och hemnycklarna i hundväskan jag gav honom vilket jag inte upptäckte förrän jag stod utanför ytterdörrren, ja det bidrar också till min sinnesstämning. Lägg därtill att jag är förbaskat trött och att stressnivån är alldeles för hög för mitt eget bästa.

Nu ska här i alla fall ätas lunch (för får jag inte mat snart blir jag gaaalen), sedan ska jag inhandla en stor latte och dyka ner i en massa skrivjobb. Hoppas din dag är bra!

2 kommentarer:

  1. Oj oj ta det lugnt. Jag hoppas att du har fått mat nu och att dagen fortsätter bättre än den började. Kram / ma

    SvaraRadera