Leta i den här bloggen

onsdag 27 april 2011

Allt och ingenting...

Ja men det var då tusan till att vara trött och oinspirerad. Hade lätt kunnat ligga kvar i sängen och snarka hela dagen, men blev istället väckt alldeles för tidigt av att två pigga hundar slickade mig i ansiktet. Sov hos mammsen och Bengt i natt. Duffy gillar det. Där får hon ligga i sängen och där finns bästa polaren Gusten. 

Jag ska byta till sommardäck i dag. Eller nja inte jag, utan bilen... Och inte heller ska jag utföra bytet, nej det överlåter jag åt proffsen. Vi har en bilfirma här i närheten som även ska få ta hand om vinterdäcken tills de ska på igen. 

Ja, och där kom gäspen. Och maken till mer ointressant inlägg har sällan skrivits... Förlåt. Jag är trött. Så trött. Snart kommer mina kära vän Monica hit och piggar upp mig. Monica och kaffe. Det ska nog göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar