Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Jag förstår dig Britney

Snart ryker en bra bit av det här burret. Varje morgon vaknar jag med dreadlocks som är både tidskrävande och smärtsamt att reda ut. Jag som trodde jag sov lugnt och stilla, men av rastafrisyren att döma lever jag tydligen runt på nätterna. Och nu när jag borstat håret tovfritt vad upptäcker jag då. Mjäll! Eller är det månntro resultatet av en torr hårbotten? Oavsett så är det något nytt och något jag inte vill ha.

Så jag börjar alltså tröttna. Kanske var det inte ett psykiskt sammanbrott utan just tovor och mjäll som gjorde att Britney lät hårtestarna falla för några år sedan. Eller kanske var det tovor och mjäll som drev henne till ett psykiskt sammanbrott som sedan fick henne att raka huvudet. I så fall förstår jag henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar