Leta i den här bloggen

torsdag 15 december 2011

I London - nu och för tio år sedan

Tänk att det var tio år sedan jag bodde här. Jag minns första kvällen. Hur jag möttes av ett kyligt London och en nedgången mörk och iskall lägenhet på en bakgata, mina då okända rumskompisar hade inte betalat elen. Oj vad jag kände mig ensam och oj vilken hemlängtan jag hade. Men den gick över och jag kom att stormtrivas i den här staden.

Tio år sedan alltså. Är jag verkligen så gammal?! Och åtta år sedan jag var här sist. Helt galet!

Mitt hotellrum. Internet ingår inte här utan det måste man betala extra för, det tycker jag är snålt... Men annars är det fint. Jag ska snart ner och simma en vända i poolen och basta en stund.

Skulle föreviga mig själv på en bild. Fick bli i spegeln. 

The Moon Under Water - puben där jag jobbade när jag bodde här, då för tio år sedan. Tio år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar