Leta i den här bloggen

torsdag 22 december 2011

Min insats är magisk

Igår kväll såg jag mig själv på bioduken i The Girl With the Dragon Tattoo. Jag satt med uppspärrade ögon, var rädd att jag skulle missa mig själv om jag blinkade.  Jag spelar enträgen reporter, och i ett par sekunder kunde man se mig med mikrofonen/bandspelaren i högsta hugg, småspringandes efter Mikael Blomkvist, det vill säga Daniel Craig. Min insats är magisk, och då är jag såklart väldigt objektiv. Dock var det tydligen inte tillräckligt för att få stå med i de rullande eftertexterna och jag tror inte det blir någon Oscarsstatyett heller för min del. Hihi nåja, vad vore filmvärlden utan oss statister...

Och ja just det, filmen är mycket bra i övrigt. Daniel Craig, Rooney Mara och Stellan Skarsgård gör också bra insatser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar