Leta i den här bloggen

måndag 12 december 2011

Tio tjejer och ett bord

Ikväll har jag ätit middag med nio fina tjejer på restaurang San Marco i Sollentuna. Jag är uppvuxen där och några vänner bor kvar där samtidigt som andra spridit ut sig såväl norr som söderut. Därför blev Sollentuna lite på mitten om vi skulle tänka rättvist för alla. Vi har känt varandra sedan gymnasiet, ja en del av oss betydligt längre än så. Det är väl ganska ovanligt tror jag att vi är så många som hängt ihop så länge. Vissa träffar man oftare än andra men när vi väl ses allihop är det som vanligt igen. Det är bara samtalsämnena som byts ut med åren. Från plugg och killar till jobb, barn och hus/större lägenhetsköp.

På den enda bilden som togs ikväll råkade jag gömma mig, och då alltså inte bakom kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar