Leta i den här bloggen

söndag 28 augusti 2011

Bröllop med Dandy-tema

Kurat upp mig med datorn i sängen. Duffy ligger i sin korg och tar en powernap. Sambon och en kollega har belägrat köket med sina datorer.

Vilken fin helg det blev, sommarvärme. Och det passade alldeles utmärkt för igår var jag på möhippa hela dagen och piknick och ribbåt i regn och rusk är sådärkul. Men nu sken solen över den blivande bruden och hennes följe. Om två veckor står hon i kyrkan och säger ja till mannen i sitt liv.

Bröllopstemat är Dandy, och jag är lite osäker över vad jag ska ha på mig. På inbjudan stod det att filmen Moulin Rouge kunde ge klädtips. Ska hyra den och se hur jag och sambon ska se ut. Hihi, kan ju googla också kom jag på. Hmm, undrar vad prästen i kyrkan tycker om jag dyker upp så här.

Club Privé? Nej, jag ska på bröllop...

Något för tärnorna kanske...

Ett lite mer klassikt val

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar