Leta i den här bloggen

fredag 26 augusti 2011

Har ingen disciplin längre...

Tre kakor senare funderar jag nu på om jag ska surpla i mig en kopp kaffe eller ta en powernap i soffan. Hmm, kanske ska ta en kaka till medan jag funderar, det är ju ändå fredag.... Haha, jag har tappat det här med att kunna säga till mig själv att nu räcker det. När jag bodde i London 2002 då tränade jag. Ett par gånger i veckan var jag på gym och resterande dagar sprang jag några kilometer längs Themsen.

När jag bodde i London åt jag ALDRIG godis. Jag var liksom inte sugen och blev jag mot förmodan sugen så åt jag det ändå inte. Men med åren har jag tappat den där diciplinen eller vad man nu ska kalla det. Är jag sugen på en kaka då tar jag en kaka, eller två eller tre. Jag är glad att jag har en piggelin till hund som får ut mig på promenad flera gånger per dag.

Nåja, vart vill jag komma med det här? Ja fråga inte mig, jag har ingen aning. Det var mest mina tankar som kom ut i textform. Och under tiden har jag bestämt mig - varför välja när man kan få båda. Det blir kaffe och powernap, men ingen kaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar