Leta i den här bloggen

torsdag 26 januari 2012

Ett mordvapen

Köpte engångsrakhyvlar häromdagen. Det var ett tag sedan jag använde sådana. Har de senaste månaderna haft en gelrakhyvel som jag köpte genom en telefonförsäljare, en sådan där gelen kommer ut ur rakhyveln nä den möter vatten. Denna har dock gjort sitt nu så ikväll tog jag fram en sådan där engångsvariant. Ajaj. Efter några raktag såg jag ut som jag hade sprungit genom ett taggtrådsstängsel. Fy sjutton vad den var vass. Eller är det jag som är superstark? Höll ju nästan på att förblöda där i duschen. Såg ut som det hade begåtts ett bestialiskt brott i badrummet. Efter att ha haft benet i högläge har blodet nu stelnat under lagret av plåster, ja utanför plåstret också. Engångsrakhyvlar är ett mordvapen. Akta er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar