Leta i den här bloggen

torsdag 20 september 2012

Saker att tänka på...

Nu har även jag skaffat mig en sådan. En alldeles egen. Eller okej inte alldeles egen då. Jag delar med några andra, men jag är inte svartsjuk. För om jag vore svartsjuk på att min revisor har andra kunder, då vore jag allt lite knäpp :-D

Idag känns det för övrigt som om jag råkat få i mig ett sömnpiller. Jisses vad trött jag är. Kanske beror på att jag har mycket att tänka på just nu, saker som inte bara rör jobb. Ska springa ner till Tempo och köpa en mjölk så jag får i mig en kopp kaffe (kan inte dricka det svart). Vi får se och framförallt höra vad Duffy tycker om att bli lämnad ensam. Men man tycker ju att hon borde klara fem minuter, hon har ju ändå bott hos oss i snart två år. 

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar