Leta i den här bloggen

måndag 1 februari 2010

Det känns överallt

Måndag. Måndagen. Månens dag. Tränade i dag på lunchen. Det kändes vill jag lova, överallt. Jag hade lättast vikter av alla och ändå var jag nog tröttast efteråt. Nej, nu var jag taskig mot mig själv. Vi var faktiskt två som hade de lätta vikterna, jag och en äldre man, och han var minst lika svettig som jag efter passet. Så det så! Inte hålla på att förminska dig själv sådär Sara. Så sant! Tack självförtroende för att du ändå finns där någonstans och pushar mig. Jag kämpade, ja jag bet nästan av mig tungan för att jag tog i så hårt. Jag gjorde mitt bästa, och det är det viktigaste. Men okej, nästa måndag kanske jag ska öka belastningen lite, några hekto i alla fall.

I kväll blir det middag med härliga vänner. Kanske vill de massera mina ömma muskler. Det kan de också få, om de frågar snällt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar