Leta i den här bloggen

lördag 4 februari 2012

Me and Dolph (or Dolph and me)

Jag lär Dolph Lundgren några nya trick, ja eller något i den stilen...
/Me teaching Dolph Lundgren some moves (or something like that...) Photo: Petrus Iggström

Det här var ju lätt... Or like you say in the states - easypeasy ;-)


Räcker det så? Nähe inte det... (Puh, enough?)


Okej, åhej. Kan någon sätta igång brandlarmet? (Somebody stop him!)


Jag passar på att vila när han vänder sig bort.



Tänk på nått roligt... Tänk på nått roligt... (Happy toughts... Happy toughts...)



Med en Dolph på ryggen blir alla viga.


Var det såhär du knockade han den där Stallone? (Was it like this you knocked Satllone?)


När ni jämför så kom ihåg att Dolph är längre :-)


Jag skyller på mina överrörliga handleder.

Kom igen nu Dolphan, du ligger efter...


Va, du menar att det är jag som ska följa dig.

'
Okej, kolla in den här då. Imponerad? (Impressed?)

Sådär nu ska jag bara skriva ner vad du bör träna mer på Dolph. Armhävningarna var sådär tycker jag ;-) Jaså, du trodde att det här var en intervju för tidningen STARK Magasin? Hmm, okej jag kan väl ställa några frågor då också...Bara för att det är du Dolph.

/Dolph there are some things that I want you to practise on, I will write them down for you. The push ups for exampel. What? Ooh, you thought this was an interview for Stark Magasin. Ok, I can ask you some questions if you like that :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar