Leta i den här bloggen

tisdag 28 februari 2012

Mer morgon...

Brukar inte ta mig tid att kolla på morgonteve, förutom ibland på helgerna. Men idag satte jag på teven och nu sitter jag här i soffan. Har hunnit se Magnus Utvik recensera kokböcker (se vad jag tyckte om det nedan) och höra Katarina Wennstam prata om sin nya bok Svikaren som hon beskriver som en skakande skildring av våld och intolerans i sportens värld. Tänk att det bara är en aktiv fotbollspelare på elitnivå (Anton Hysén) som kommit ut som homosexuell, jag menar det lär ju finnas många fler. Dock kanske det är flera av dem som är öppna med det bland familj och vänner men som inte vill gå ut med det i media.

Nu ska jag göra mig en kopp go-kaffe och sätta igång med dagens arbete, vilket inte helt överraskande är detsamma som skriveliskriv.

Hoppas du får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar