Leta i den här bloggen

tisdag 21 februari 2012

Tisdagskvällen

Åkte hemifrån vid 18-tiden för att gå på konstvernissage. Eftersom jag inte hunnit äta någon middag smet jag in på McDonken och mumsade i mig en hamburgare med ost och bacon. Mötte sedan upp Monica och promenerade till utställningen. Det var färgglada tavlor men kanske inget jag skulle vilja ha här hemma tror jag. Vi gick dock varvet runt och betrakade varje tavla, sedan smet vi iväg till ett närliggande café där jag smaskade i mig en smörgås och en gigantisk latte. Min vän Charlotte kom och sällskapade oss och när stället stängde (varför stänger många fik så tidigt?.) gick vi vidare Storstad och pratade bort en timme till.

Nu är jag hemma i soffan och ska snart krypa till kojs och läsa Lyckan är en sällsam fågel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar