Leta i den här bloggen

torsdag 1 april 2010

London memories

Ojoj, så roligt. Jag har fått tag i efterlängtade foton. År 2002 pluggade jag i London. Det var en fantastisk tid och jag lärde känna underbara människor. Tyvärr var detta innan digitalkameror gick att köpa för under tusenlappen, och mobiltelefon med kamera hörde framtiden till.

Själv hade jag en gammal risig kamera som jag tog två rullar med. Två rullar under sex månaders tid! Jag framkallade båda, men merparten av fotona är försvunna och de jag har kvar är inte mycket att ha. Därför blev jag så glad när Cilla, en tjej som jag pluggade med i London, i dag skickade mig hela 86 bilder från Londontiden. Cilla var en av de få som redan då hade digitalkamera. Så hon knäppte med kameran både här och där. 86 bilder! Det är typ tio gånger mer än vad jag hade. Hurra för dig Cilla!


Glada och unga. (Jag till vänster för den som tycker att åldern har satt sina spår...).


Cilla och Miriam.


Runt 20 år. Världen framför våra fötter.


Jag och Nora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar