Leta i den här bloggen

torsdag 14 oktober 2010

Följ med på min lunchpromenad...

Jag har suttit hemma och jobbat några dagar i sträck nu. Man blir lite konstig i huvudet med en dator som enda sällskap. Inget ont om min dator alltså, mer än att den är rätt seg och dessutom får jag en känsla av att den inte lyssnar när jag pratar.

I dag gick jag dock promenad innan lunchen. Och snart ska jag ta hemmakontoret under armen och sätta mig på stammisfiket här nere, där jag åtminstone kan snegla på andra människor.

Under lunchpromenaden tog jag med mig kameran. Och tur var väl det, för oj så vackert det var ute.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej Sara, vackert värre på bilderna. Hoppas du trivs bra med din nya vardag! Får väl passa på att skvallra om min nya blogg också :) Bloggen har inte så många veckor på nacken, tur att jag har din sida till inspiration! Kika förbi om du får tid :)

    http://frukostmiddag.blogspot.com/

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du blivit med blogg :-) Lägger jag på min "läsa-lista". Allt bra annars? Kram

    SvaraRadera