Leta i den här bloggen

onsdag 20 oktober 2010

Zzzzzzzzzz

Gäsp vad jag är trött. Och i takt med att tröttheten ökar i styrka så sjunker min självdisciplin. Nyss stoppade jag i mig den där chokladbiten som jag skulle hålla mig borta från, åtminstone en dag som denna då jag ska ut och äta gott på restaurang. Jag lurar mig själv att sockret ska göra mig pigg. Snart måste jag dock kvickna till. För då ska jag hoppa upp på min ädle springare och trampa ner på stan för en fika med Maria (nalkas ljuva kaffe). Därefter blir det födelsedagsmiddag för Erika tillsammans med fina flickorna.

Snark. Bilden är lika grådassigt trött som jag känner mig.

2 kommentarer:

  1. Tur att du har lite uppiggande kompistid att jämställa din tunga dag med. Alltid viktigt att förena nytta med nöje!

    SvaraRadera
  2. Så sant Tina. Och nu dags för nöje som i kväll är solo-middag framför teven. Rätt skönt när man nu jobbat tio timmar i sträck (och mer jobb väntar).

    SvaraRadera