Leta i den här bloggen

måndag 4 oktober 2010

Jag spelar påflugen reporter i Millenium-film

I dag har jag ränt än hit och än dit. Mör i bollen efter diverse möten och trött i benen eftersom jag trampat mig runt stan. Nu är jag dock hemma och kan pusta ut. Bokade precis in ett frilansjobb (det gäller att hålla sig på fötter) och nyss blev det klart att jag på lördag ska spela påflugen journalist i den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor som just nu spelas in här i Stockholm. Det gör jag dock inte för pengarna för även om det är en Hollywoodfilm så får vi statister lite småmynt och en smörgås på sin höjd. Men roligt ska det bli, och det är huvudsaken.

Jag vet inte om det är själva målandet eller den goda doften av målarfärg - men lite dille på att färglägga möbler har jag visst fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar