Leta i den här bloggen

tisdag 2 november 2010

Smått och gott...

Även om det går blixtsnabbt när jag cyklar (nåja jag kommer i alla fall framåt) så hinner jag knäppa kort både här och där. Lite suddigt men vackert!

Jag har inneboende på balkongen, eller uteboende snarare. I morse drack de ur mitt ljus som står kvar utomhus. Ja, när det regnar så samlas det vatten i ljuset och det går tydligen hem hos dessa kraxande krabater. För att skona deras magar så har jag nu ställt skål med vatten istället (och tagit in ljuset).

Hihi, fick den här bilden från min bror igår. Alicia och gammelmormor (min mormor) gömmer sig bakom gardinen. De två är ena riktiga filurer.

3 kommentarer:

  1. Härliga ögonblicksbilder - båda två! Kram / ma

    SvaraRadera
  2. Missade höstbilden med den fantastiska färgen! Fin den också.

    SvaraRadera
  3. Hihi, ja och tagen i farten. Kram på dig mammsen

    SvaraRadera