Leta i den här bloggen

söndag 14 november 2010

Fötterna värker och skrona har krympt

Ajajaj. Fossingarna värker efter kvällens glada dansfest. Drygt två timmar dansade jag och då snackar vi nonstop dancing. Och detta i högklackat. Hmm, högklackat skulle väl en och annan stilettkvinna muttra om de såg mina stövlar. Jo, för en sneakertjej som jag så är fyra centimeter detsamma som att gå högt upp i luften. Och att dessutom dansa ett längre tag i dessa, det känns kan jag lova.

Ja, och till saken hör även att skorna verkar ha krympt. Eller så är det mina fötter som har vuxit så här på ålderns höst. Fast när Erika kollade under skorna stod där storlek 38. Que? Storlek 38 har jag typ inte haft sedan mellanstadiet. 39 brukar vara det minsta jag kommer i. Skumt det här. Måste gå ut och kika på skorna, kanske såg Erika lite suddigt...

Åh nu ska det bli himmelskt skönt att krypa till kojs. Imorgon bjuds det här på Fars dag-brunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar