Leta i den här bloggen

tisdag 16 november 2010

"Jag såg dig på teve"

Häromdagen ringde min pappa till mig. "Jag är ju här", sa han. Jag svarade att jag inte riktigt förstod vad han menade. "Jag såg dig på teve", fortsatte han. Ja, han syftade alltså på Hjärt-Lungfondens reklamfilm, i vilken jag spelar bröllopsbrud med repliken "Min pappa skulle ha varit här". Nu är jag lyckligt lottad som har en pappa som mår lever och mår bra. Men det har långt ifrån alla. Och de behöver din hjälp.

Stöd Hjärt-Lungfonden - ge en gåva som verkligen sänker glädje

Nämen här är jag ju som bröllopsbrud. Från videokamera till teve till dator och vidare hit - teknikens under.

 Hihi. Här är jag efter inspelningen. Både klänning och skor var för stora. Men det gick ju bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar