Leta i den här bloggen

lördag 11 juni 2011

Jag snusade bebishud och pratade blommor

I dag har jag spenderat dagen ute hos min bror med nära och kära - Petrus, Duffy, mamma, Bengt & Gusten, Martin, Annika och finaste brorsbarnen. Även pappa kom förbi en snabbis och lämnade en fläkt som han köpt till oss.

Det var mysigt att hänga där, att kånka runt på treåriga Alicia, att ligga på studsmattan med fyra månader gamle Theo i knät, att dricka kaffe i solen och försöka göra något som skulle likna konstsim i poolen. Det fick mig att tänka på annat. Jag kände mig lugn. Jag snusade bebishud och pratade blommor med Alica. Vi kom fram till att vi båda är gullvivor. Min favoritblomma.

1 kommentar:

  1. Vet du, jag tyckte också att det var en underbart lugn härlig dag som vi fick tillbringa tillsammans. Tror att den var viktig för er och även för oss, vi behövde få vara nära varandra - allihop! Kram / ma

    SvaraRadera