Leta i den här bloggen

måndag 13 juni 2011

Tid för skrapning...

I dag har jag tillbringat dagen på Danderyds gynakut. Flera timmar på en obekväm stol i ett trist väntrum. Tur att jag hade min snälla mamma med som sällskap. Förhoppningen med besök nr två på gynakuten var att få en tidigare tid för skrapning alternativt tablettutdrivande. Men det som hände var istället att jag fick genomgå samma undersökning som i fredags när jag var där och därefter fick beskedet att det inte fanns några tidigare datum än nästa vecka. Suck! Jag tjatade på dem. Mamma tjatade på dem. Till slut fanns det en tid för skrapning på måndag, visserligen nästa vecka men snabbare än vad som först var sagt och bättre än tabletter (hoppas jag!).

Så en vecka till får jag alltså dras med blödningar och värk i magen. Det var inte vad jag hade hoppats på men jag orkar inte gå och älta det. På torsdag åker jag, pappa och syster till Berlin och där ska jag njuta, även om jag får knapra Alvdeon och gå med jätteblöja hela dagarna.

2 kommentarer:

  1. åh vännen. Finner inte riktigt några ord men tänker på er massor.

    Många, många kramar. //a

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kramis

    SvaraRadera