Leta i den här bloggen

torsdag 11 november 2010

I kväll väljer jag...

Klockan 20:00 i Tv-tablån.

SVT 1: Mitt i naturen
SVT 2: Babel
TV 3: Byggfällan
TV 4: Robinson
Kanal 5: SOS Västkust
TV 6: Vampire diaries
TV 8: Bones
Kanal 9: CSI Miami
TV4 Plus: Ladies på Östermalm
Kunskapskanalen: Skolfront

Okej. Ladies på Östermalm går bort direkt. Vampire diares har jag inte följt. Babel och Skolfront är jag för trött för just nu. Byggfällan kommer jag må dåligt av. Robinson, nej jag är trött på intriger och skitsnack. Bones och CSI är tummen upp, men jag ska se Criminal Minds kl 21:00, så jag sparar lite på spänningen. SOS Västkust, ja nästan men ändå inte för jag valde till slut Mitt i naturen. Lagom lugnt, inget bråk, inga pakter, inga överopererade kroppar - utan bara naturligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar