Leta i den här bloggen

onsdag 10 november 2010

En kombination av Papphammar och Bridget Jones

Har varit och fikat med Leif nu på eftermiddagen. Han kom hit till mina hoods eftersom han är ledig (just då var han det i alla fall) och jag faktiskt arbetar. Leffe-Lus är en god vän. Han är lika uppe i det blå som jag själv och vi skrattar mycket ihop, ja i stort sett hela tiden.

Till vår fika i dag kom Leif en halvtimme försent, i alla fall enligt min tidtabell. Därefter slog han sig ner på en annan cafégästs väska, och satt så en bra stund medan han åt smörgås så att kycklingbitarna flög åt alla håll. Men som sagt, det skulle lika gärna ha kunnat varit jag. Det är en kombination av Papphammar och Bridget Jones över oss båda. Lite hit och dit och överallt, men kul har vi på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar