Leta i den här bloggen

onsdag 3 november 2010

Nu vilar jag ut i soffan

Hemkommen efter myspysdate med vännen Charlotte. Jag svepte en stor latte och det var alldeles för mycket koffein på en och samma gång för min känsliga kropp. När jag cyklade hem kände mig darrig och lätt förvirrad.

Nu vilar jag ut i soffan med datorn i knät, skrivandes samtidigt som jag tittar på Efterlyst. Även om Leif GW Persson är min idol så gillar jag Tommy Lindström som tagit över som Hasse Aros sidekick. Han är lugn och saklig. Och trovärdig enligt mig (även om hans företrädare verkar tycka något annat).

2 kommentarer:

  1. Såg bara en snabb glimt av Efterlyst igår och då Tommy Lindström, reagerade mest på hans extrema frisyr... överkammat hår var ordet. Han skulle nog se mycket bättre ut utan den där manen.

    SvaraRadera
  2. Haha, Tina då. Han har ju en frisyr i alla fall :-)

    SvaraRadera