Leta i den här bloggen

måndag 8 november 2010

Kanske är därför min hjärna segat ihop

Okej, i dag var dagen då skrivarflödet inte infann sig. Jag väntade och skrev några ord. Väntade och skrev några ord till. Väntade. Raderade. Väntade. Skrev. Raderade. Skrev. Väntade. Och jag väntar än... Är det ämnet eller mitt huvud som är segt? Båda delarna antagligen. Antagligen borde jag stänga ner datorn och sova på saken. För har man suttit några timmar med en och samma mening, då behöver man en lång paus.

Imorgon ska jag intervjua Johnnie och Mattias från tv-programmet Roomservice. Det ser jag fram emot. Behöver komma bort från datorn en stund och bege mig ut i verkligheten.

Kanske är på grund av allt skärmstirrande som min hjärna har segat ihop. Dags att krypa till kojs med en hederlig bok med riktiga sidor. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar