Leta i den här bloggen

torsdag 15 september 2011

Sminkad i dag

I dag har jag varit på teveinspelning. Då blir man fint sminkad, något som jag som sällan sminkar mig tycker är extra kul. Och så är det ju så skönt att bli ompysslad. Här nedan ser du resultatet. Jag var lat och tog en bild med datorn nu när jag kom hem.

Eftersom jag är så dålig på att färglägga mig själv så försökte jag försökte hänga med och titta hur sminkösen gjorde. Men det var lättare sagt än gjort eftersom jag ena stunden skulle titta ner för att i nästa stirra upp i taket. Får öva hemma istället, typ 15 år efter alla andra jämnåriga.

Concealer, ögonpenna och mascara - tänk att så lite kan göra så mycket.

Fick i dag höra att jag är lik Carin Götblad. Den var ny. Funderar på om jag kan dra nytta av det på något sätt. En länspolismästare måste ju ändå ha vissa privilegier.

Länspolismästare Carin Götblad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar