Leta i den här bloggen

måndag 5 september 2011

Söndag kväll och måndag morgon

I dag är jag trött, trött och ännu lite mer trött. Jag gick och la mig för sent helt enkelt. Och trots det hann jag inte med allt som jag skulle (ville) göra. Dusch och hårinpackning exempelvis. Eller att jag inte hann är kanske inte helt sanningsenligt. Jag låg i soffan och tittade på filmen Limitless istället. Den handlar om en författare som har skrivkramp (usch, ingen kul känsla) och blir erbjuden ett superpiller som gör att han blir galet kreativ och använder 100 procent av sin hjärna (i vanliga fall använder vi inte mer än 20 procent). Jag ger Limitless tre, eller kanske fyra Palmer ändå, av fem. Sevärd alltså.

Sådär, nu är det dags för dagens första kaffe och jobbelijobb. Hoppas ni har en bra och pigg måndag.

Jag är så seg att jag inte ens orkar få till en ordentlig "tummen upp".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar